چرخ های خیاطی راسته دوز صنعتی

سلام به همراهان سایت دنیای دوخت، در این مقاله  سعی داریم شما را با انواع چرخ خیاطی راسته دوز صنعتی آشنا کنیم.

راسته دوزها همانطور که از اسمشان مشخص است به صورت یک خط موازی عمل دوخت انجام می دهد. راسته دوز ها می توانند تک سوزن، دو سوزن و … باشند ولی مدل تک سوزن متداول برای خیاطی می باشد و دیگر مدل ها برای دوخت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. در راسته دوز های جک و جکی شما می توانید طول بخیه را توسط اهرم تنظیم طول دوخت و یا در مدل های جدیدتر به صورت دیجیتالی تنظیم کنید. این آپشن باعث می شود شما باتوجه به کارتان و نوع پارچه تان اندازه طول دوخت را تغییر بدهید تا هم در زیبایی و استحکام دوخت کمک کرده باشید.

 

انواع راسته دوز

انواع راسته دوز از نظر آپشن به سه دسته تقیم می شود:

1- راسته دوز موتورسرخود که برای مثال در برند معروف جکی جدیدترین سری آن مدل H1-X می باشد. این مدل پرفروشترین چرخ خیاطی در جهان بوده و شما می توانید سرعت آن را تنظیم کنید. از دیگر آپشن های این مدل میتوان به مصرف کم و بدون صدا بودن این دستگاه اشاره کرد.

2- راسته دوز موتور سرخود نخ قطع کن دار که برای مثال در برند معروف جکی جدیدترین سری آن را می توانیم در مدل H2  مشاهده کنیم. علاوه بر آپشن های مدل قبلی این مورد آپشن نخ قطع کن خودکار که بسیار در تمیزی دوخت و سرعت عمل کار تأثیرگذار است را دارد.

3- راسته دوز فول کامپیوتری که مثال آن را میتوانیم در جدیدترین سری آن یعنی مدل های H5 و H6 مشاهده کنیم علاوه بر آپشن های مدل قبلی این مدل دارای نخ قطع کن خودکار،سرقائمی زن خودکار،تنظیم انداره دوخت و تنظیم طول دوخت توسط کامپیوتر می باشد.

 

چرخ های خیاطی راسته دوز از نظر سایز کمپلت و ظریف دوز و ضخیم دوز و همچنین در تک پایه و دوپایه بودن هم باهم تفاوت دارند و همچنین در سیستم های روغن کاری که در مقالات بعدی به این موضوعات دقیق تر اشاره خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.